Известие

Collapse
No announcement yet.

Как да си ремонтираме ограничителя на вратата.

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Как да си ремонтираме ограничителя на вратата.

    Здравейте, колеги.
    Зимата имаше пусната една темичка, за това гадно пукане при затваряне и отваряне на вратата.......
    1. Първата проба беше с пречукване на щифта....... Временен ефект, 2-седмици........
    2. И така след N-тото на брой пречукване, реших да махна щифта и да сложа болт с гайка...... Тук се появи следния проблем. Взможния болт който можех да използвам е 8мм. а орвора 9мм. Стегнах здраво болта и хоп, няма пукане......... Да ама вратата се движи много тежко и след 2-дни явно се разхлаби малко и тогава вече пукането стана ужасяващо................
    3. Реших да ида на стругар и ето ме с нов щифт......
    Attached Files
    sigpic
    Защо ти е манекенка, след като си имаш АЛФА 156
    156 JTD-110-EX, /147 JTD.EX, /156 JTD 115 EX
    147 JTDm 140-Малката манекенка
    GT- JTDm 150

  • #2
    Ето една идея от мене . За да извадя старият щифт реших да го нагрея до червено с оксижена , след което изпадна сам . След като видях диаметъра на отвора и , че не става никакъв болт му набих една медна тръбичка 8-ца с дебелината на стената става 9 и нещо и с малко бои влиза . Точно поради тоя факт , че меттна е мека и ще се деформира тръбичката след 1-2 дена вътре я напълних с медно-фосфорен припой и стана по здраво от оригинала , нямаше грам луфт .
    За съжаление не увих останалата част от обтегача с мокър парцал и от нагряването му стопих мласмасовите части , тея на който седят ролките .
    Обтегача се разпадна в ръцете ми
    Attached Files
    156 sportvagon 1.9jtd

    Comment


    • #3
      Първоначално публикувано от speеdddddd Покажи съобщение
      Ето една идея от мене . За да извадя старият щифт реших да го нагрея до червено с оксижена , след което изпадна сам . След като видях диаметъра на отвора и , че не става никакъв болт му набих една медна тръбичка 8-ца с дебелината на стената става 9 и нещо и с малко бои влиза . Точно поради тоя факт , че меттна е мека и ще се деформира тръбичката след 1-2 дена вътре я напълних с медно-фосфорен припой и стана по здраво от оригинала , нямаше грам луфт .
      За съжаление не увих останалата част от обтегача с мокър парцал и от нагряването му стопих мласмасовите части , тея на който седят ролките .
      Обтегача се разпадна в ръцете ми
      Май доста си си усложнил живота с тоя оксижен.
      Просто е трябвало да разпробирш щифта...........

      И да се допълня малко.
      Горния отвор на планката която е към купето беше с диаметър 8.5мм.
      А този на оптегача 9мм. Като там имаше нанизана ламаинена подложка, която изглеждаше доста добре направена,в смисъл не само в отвора а имаше продължение отгоре и отдоло, незнам дали не е фабрична......... Тя есествено, след стягането на болта, т.2 даде фира........
      Last edited by haljscho; d.m.y г., 09:02.
      sigpic
      Защо ти е манекенка, след като си имаш АЛФА 156
      156 JTD-110-EX, /147 JTD.EX, /156 JTD 115 EX
      147 JTDm 140-Малката манекенка
      GT- JTDm 150

      Comment


      • #4
        Това гадно пукане заради този нит ли е?
        Или проблема е някаде в механизма?
        Attached Files
        156 2.4 jtd 2001 Sportwagon Sony,Hertz,Boss & JBL sound
        KONI sport adjustable suspension kit,Big BREMBO brake kit
        Cinquecento 1.1i 1998 Sporting
        Subaru İmpreza 2000 turbo 1999 Sportwagon

        Comment


        • #5
          Колега, няма как да стане с гадаене Отвори вратата и разгледай /предполагам, че вече си го направил/. В пост 1, 3-тата снимка се вижда гумата, което закрива частта от обтегача, която е вътре във вратата. Свали я и раздвижи вратата - ще се види много лесно откъде е тракането. Успех!
          Alfa Romeo 159 1.9 JTDm Ti - "новата" - 150 млади кончета и едно дърто магаре зад волана
          ex Alfa Romeo 156 1.9 JTD - червен трактор - 105 одъртели коня и 1 кьопаво магаре зад волана

          Comment


          • #6
            Един въпрос - как измъкнахте тази част, дето е във вратата?

            Comment


            • #7
              Първоначално публикувано от Godfather Покажи съобщение
              Един въпрос - как измъкнахте тази част, дето е във вратата?
              Миииииии, с "Мамати д***а италианска" Не става.......
              Но за съжаление няма как да го обясня, не е по точно определен начин, но става..........
              Буташ, дърпаш, напъваш, на горе, на додо и т.н. (естествено внимателно) и става......... Мако трудно но се измушва.....

              П.П Аааааа първо се разглобява кората на вратата и се вади от вътре.....
              Last edited by haljscho; d.m.y г., 23:55.
              sigpic
              Защо ти е манекенка, след като си имаш АЛФА 156
              156 JTD-110-EX, /147 JTD.EX, /156 JTD 115 EX
              147 JTDm 140-Малката манекенка
              GT- JTDm 150

              Comment


              • #8
                Първоначално публикувано от haljscho Покажи съобщение
                Миииииии, с "Мамати д***а италианска" Не става.......
                Но за съжаление няма как да го обясня, не е по точно определен начин, но става..........
                Буташ, дърпаш, напъваш, на горе, на додо и т.н. (естествено внимателно) и става......... Мако трудно но се измушва.....

                П.П Аааааа първо се разглобява кората на вратата и се вади от вътре.....
                Е, то е ясно за кората. Ама и с мамата, лелята и т.н. не можах. Не че се запънах толкова, но .. явно е трябвало да мина на комшийката

                Comment


                • #9
                  Виж тук как става кората - http://clubalfaromeo.com/forum/showthread.php?t=57328 Колегата я е свалял за друго, но ще свърши работа. Смяната на обтега на мен мен ми отне около 10-15 мин с свалянето и поставянето на корите. Не се отказвай, не е трудно.
                  Alfa Romeo 159 1.9 JTDm Ti - "новата" - 150 млади кончета и едно дърто магаре зад волана
                  ex Alfa Romeo 156 1.9 JTD - червен трактор - 105 одъртели коня и 1 кьопаво магаре зад волана

                  Comment


                  • #10
                    Първоначално публикувано от rossenvn Покажи съобщение
                    Виж тук как става кората - http://clubalfaromeo.com/forum/showthread.php?t=57328 Колегата я е свалял за друго, но ще свърши работа. Смяната на обтега на мен мен ми отне около 10-15 мин с свалянето и поставянето на корите. Не се отказвай, не е трудно.
                    Сега се сетих - аз опитах да го измъкна без да свалям цялата кора. И затова не стана. Мерси

                    Comment


                    • #11
                      Първоначално публикувано от barash Покажи съобщение
                      Това гадно пукане заради този нит ли е?
                      Или проблема е някаде в механизма?
                      Пукането, чаткането е 99,99% от луфта в тоя нит.

                      И аз имам въпрос - дали са еднакви обтегачите на лява и дясна врата, и дали могат да се разменят, все пак шофьорската се ползва многократно по-често ?
                      Alfa Romeo 147 JTD 115hp+
                      Fiat Croma 2.4 Mjet 200hp

                      Comment


                      • #12
                        Само да попитам понеже счупих тази планка ,за да я сменя трябва ли да свалям врата ?
                        Извинявам се че спамя темата.Просто да не отварям нова.
                        Алфа 156 1.8 16в ТС

                        Comment


                        • #13
                          Първоначално публикувано от Zarini Покажи съобщение
                          Пукането, чаткането е 99,99% от луфта в тоя нит.

                          И аз имам въпрос - дали са еднакви обтегачите на лява и дясна врата, и дали могат да се разменят, все пак шофьорската се ползва многократно по-често ?
                          Различни са - ляв и десен.

                          Първоначално публикувано от bobisz Покажи съобщение
                          Само да попитам понеже счупих тази планка ,за да я сменя трябва ли да свалям врата ?
                          Извинявам се че спамя темата.Просто да не отварям нова.
                          Обтегачът се вади отвътре, махаш само кората на вратата.
                          166 2,4JTD 20V Sportronic Edizione collezionisti
                          ex 156 2,4JTD; ex 146ti; ex 145 1,6 boxer

                          Comment


                          • #14
                            Първоначално публикувано от barash Покажи съобщение
                            Това гадно пукане заради този нит ли е?
                            Или проблема е някаде в механизма?
                            Видях снимките когато свалиш механизъма ще го направим
                            включително и за мойта мумия

                            Comment


                            • #15
                              Някой колега, който го е минал тоя филм, може ли да ми преправи тоя нит, че и мойта пука така гадно Идеята ми е да му пратя обтегача по ЕКОНТ (ако не е от София) и после да ми го пусне с наложен платеж - колкото ще струва за майстора + за него някой лев за разправията...???
                              Ясно, че в тоя форум - слаб пияч, бияч, ебач и слаб шофьор няма, ма нема смисъл да се фалим..

                              FIAT Coupe 16VT
                              Alfa Romeo 156 SW 1.9 JTD

                              Comment

                              Working...
                              X